۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۶۲۶۲۹
آیت الله علوی گرگانی:

عمل به شعار سال بسیاری از مشکلات را حل می کند ‌| لزوم تأمین اعتبار برای اشتغال جوانان

حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی با تأکید بر این که شعار سال باید سرلوحه کار مسؤولان باشد، گفت: باید به این شعار مهم عمل کرد تا بسیاری از مشکلات حل شود.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار وزیر کار با بیان این که کارگران امید جامعه هستند و باید مورد توجه باشند، گفت: مسؤولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و اهتمام به خدمت کنند.

وی افزود: بر اساس فرمایش پیامبر گرامی اسلام(ص) کسی که منفعت بیشتری به مردم برساند نزد خداوند عزیزتر است؛ مردم و کارگران با دیدن خدمت های مسؤولان امیدوار می شوند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که مسئولان باید قلب سلیم و رحیم داشته باشند، اظهار داشت: کارگزاران باید با خدمت خود به مردم بگویند که وزیر و مسؤول دلسوز دارند.

وی ادامه داد: وزارت کار مسوولیت سنگینی بر عهده دارد و مردم انتظار دارند، باید برای رفاه مردم و حل مشکلات معیشتی برنامه ریزی جدی شود تا شاهد برداشته شدن فشارها از اقشار ضعیف باشیم

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به نامگذاری امسال به سال حمایت از کالای ایرانی ابراز داشت: رهبر انقلاب امسال را به حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و این مهم باید سرلوحه مسؤولان باشد.

وی عنوان کرد: باید به این شعار مهم عمل کرد تا بسیاری از مشکلات حل شود چرا که تقویت کالا ایرانی سبب تقویت کارخانه ها و کارگران می شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که  باید از کارگران، تولید داخلی و کارخانه ها حمایت بیشتر شود، از دولت خواست اعتباری برای اشتغال جوانان در نظر گرفته شود./1323/

ارسال نظرات